Activiteiten stilgelegd door coronavirus

Gemeentebelangen neemt uiteraard de maatregelen- en de oproep van de Rijksoverheid rondom het coronavirus serieus. Alle activiteiten zijn dan ook per direct ‘on hold’ gezet
om de verdere verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk tegen te gaan. De openbare fractievergadering van dinsdag 31 maart a.s. zal om die reden niet doorgaan.
Uiteraard blijven wij digitaal met elkaar in contact en zullen alle ontwikkelingen, met in het bijzonder Vught, Cromvoirt en Helvoirt, door ons op de voet gevolgd worden.

Het bestuur- en de fractie van Gemeentebelangen wenst iedereen die getroffen is door het coronavirus veel beterschap en spreekt haar waardering uit voor allen die onder deze hectische omstandigheden een extra steentje bijdragen.