Beste Vught-Cromvoirt en Helvoirtenaren. Dank voor jullie vertrouwen , geuit in voorkeurstemmen. Dit heeft mij als raadslid van Gemeentebelangen nóg meer gemotiveerd om jullie te vertegenwoordigen in de raad. Maak daar gebruik van!
Ik ben Hans Schuurmans, 65 jaar, geboren en getogen in Vught. Een leven lang werken, zorgen en meedoen in onze gemeenschap heeft mij één ding geleerd: we hebben elkaar nodig. Niemand kan het alleen, niet in goede tijden en zeker niet wanneer het spannend wordt.
Met mijn achtergrond in de techniek als militair en in de zorg bij het gevangeniswezen waarbij ik ook nog als voormalig bevelvoerder bij brandweer Vught heb mogen werken, weet ik hoe snel situaties kunnen omslaan. Daarom geloof ik in zelfredzaamheid én samenredzaamheid: voorbereid zijn, omkijken naar elkaar en weten op wie je kunt rekenen.
Als vrijwilliger bij de Vughts Kringloopwinkel Vincentius, en op de sportclub TVB en Feelfit spreek ik regelmatig inwoners uit alle lagen van onze dorpen. Wat ons verbindt, is de behoefte aan aandacht, contact en een beetje genegenheid / Veiligheid.
Zorg, voor en met elkaar, elke dag opnieuw. Ook als er geen crisis is.
Samen verantwoording nemen voor een mooi leefbaar Vught, Cromvoirt en Helvoirt. Voor nu, onze kleinkinderen, en daarna.
Met vriendelijke groet, Hans Schuurmans
Betrokken, Betrouwbaar, Lokaal.






