Siebren van der Zee

• E-mailadres:

• In de raad sinds:

2014

Geboren en getogen in Vught. Sinds 10 juni 2012 helaas weduwnaar na het veel te vroeg overlijden van Ans. Ik heb 2 dochters, Esther (en partner Christ) en Karin (en partner Stefan), ook zij wonen in Vught.

Na de lagere- en middelbare school te hebben doorlopen ben ik gaan werken bij de Provincie Noord-Brabant. Tijdens het begin van mijn provinciale loopbaan heb ik de opleiding MTS Weg- en Waterbouwkunde afgerond. Inmiddels ben ik na 46 jaar in juli 2013 met de VUT gegaan. Ik heb verschillende functies gehad in de sector infrastructuur, met als laatste- beleidsmedewerker.
Vanaf mijn 15e jaar ben ik actief geweest in het Vughtse verenigingsleven, tafeltennisvereniging JCV, JJ-Carnaval en Theatervereniging Vught.

Nu mijn leven sinds 2012 een andere wending heeft gekregen, wilde ik graag op een andere wijze actief zijn binnen het Vughtse. Naast het voorzitterschap van de Kringloopwinkel Vught (2013-2016), was het ook een mooi moment om in te stappen bij Gemeentebelangen, die het motto heeft “Vóór en dóór Vughtenaren”. Een enthousiast team, waar ik graag als teamspeler een bijdrage aan wil leveren.
Binnen de fractie ben ik belast met de portefeuille ruimtelijke ordening, rijksinfra, volkshuisvesting, verkeer en vervoer en openbare ruimte. Daarnaast maak ik deel uit van de klankbordgroep herindeling Haaren.

Genoeg redenen voor mij om mijn enthousiasme, kennis en ervaring in te zetten voor “Ons mooie Vught” en graag als zelfstandige gemeente.

Wat doet u in het dagelijks leven naast uw raadswerk?
  • Lid tennisvereniging Bergenhuizen

Mijn hobby’s zijn: tennissen, bridge en schilderen