Jos den Otter

• Beroep:

Ondernemer in mooie dingen

Wie ben ik

Een ondernemer in mooie dingen

Ik ga mij hard maken voor / mijn speerpunten zijn:

Landelijk worden beslissingen genomen die deels over onze eigen hoofden heen gaan. Lokaal heeft u als inwoner alle invloed op de beslissingen die belangrijk zijn voor u en uw directe omgeving. Daarom ben ik ook namens Gemeentebelangen voornemens bereikbaar te zijn voor ALLE inwoners van de gemeente Vught. Als ondernemer weet ik welke vragen er dagelijks op je af komen maar ook de verbinding tussen jong en senioren en kijken naar kansen voor hen spreekt mij enorm aan. Van en met elkaar leren, een dagelijks gegeven waar ik veel energie uithaal. En nee loze beloftes is niet mijn ding, open en eerlijk waar een open discussie leidt tot een democratisch resultaat.

Mijn hobby’s / verenigingen:

Cromvoirtse fanfare, MKB Nederland, Ondernemerskamer Vught, Div vrijwilligers organisaties