Openbare fractie bijeenkomst Gemeentebelangen 9 juni a.s.

I.p.v. op facebook te communiceren gaat Gemeentebelangen veel liever “live” met u in gesprek op de openbare fractievergadering.
Op dinsdag 9 juni 2020  om 20.00 uur houdt Gemeentebelangen weer  zo’n openbare fractiebijeenkomst in Café- Restaurant Den Heuvel aan de Loonsebaan 88 te Vught. De fractie wil graag met u praten over de voorstellen voor de komende commissievergaderingen Ruimte, Bestuur en Samenleving en de Raadsvergadering.
Uiteraard is er ook ruimte om andere onderwerpen, waar u als burger of ondernemer mee te maken heeft, bespreekbaar te maken. De informele sfeer en laagdrempelige omgeving biedt ruimte om van gedachten te wisselen met de fractie, zodat meer inzicht verkregen kan worden.

Gemeentebelangen hecht veel waarde aan de mening van Vughtse, Cromvoirtse en toekomstige inwoners uit Helvoirt. Al meer dan 57 jaar haalt Gemeentebelangen kracht uit de bevolking door tussen de burgers in te staan en  in gesprek te blijven met hun achterban.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de fractie van Gemeentebelangen via de 'vraag aan Bregje - button' op deze website.
Iedereen die belangstelling heeft, is van harte welkom.