Op de koffie bij......Helvoirt, Cromvoirt en Vught

Wij vernemen graag wat er speely in de dorpskernen.

De fractie van Gemeentebelangen gaat dinsdag 30 maart (digitaal) op de koffie in Helvoirt. In deze bijzondere tijd van Corona is fysiek bijeenkomsten met je inwoners realiseren niet aan de orde. Toch wil Gemeentebelangen graag in gesprek met inwoners met koffie en koek. Inwoners kunnen zich hiervoor aanmelden via een mail aan This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Wij zorgen voor de koeken bij u aan huis. Dinsdag 30 maart tussen 20.00 en 21.30 uur staat met name in het teken van het dorp Helvoirt. Inwoners worden uitgenodigd aan te geven wat in het dorp speelt en hoe Gemeentebelangen hen daarbij kan ondersteunen. Maak kennis met ons en informeer naar het lokale geluid in de Vughtse politiek. Op 20 april volgt eenzelfde sessie voor Cromvoirt en daarna Vught.

Fractie Gemeentebelangen