Nieuwe fractieleden geïnstalleerd

Op 04 januari jongstleden was de eerste vergadering van de nieuwe gemeenteraad. Tijdens deze vergadering zijn de nieuwe raadsleden geïnstalleerd.

fractie2021

De fractie van Gemeentebelangen Vught bestaat uit: Bregje van Gemert - Peijnenburg (fractievoorzitter), Mike Venrooy, Guus van Woesik, Eddie van Doorn, Martien Vromans en Jos den Otter.

Daarnaast kent Gemeentebelangen Vught twee burgerraadsleden*, te weten: Janine Wildschut en Mathieu Baudoin

burgerraadsleden

Ook nemen we afscheid van twee wethouders: Peter Pennings en Guus van Woesik. Peter Pennings is bereid gevonden om tot de installatie van het nieuwe college aan te blijven.

Het bestuur van Gemeentebelangen wenst de  nieuwe fractieleden en de burgerraadsleden uiteraard veel succes in de komende periode.

* Burgerraadsleden zijn geen raadsleden. Zij mogen deelnemen aan vergaderingen van de raadscommissies, maar doen niet mee met raadsvergaderingen. Burgerraadsleden hebben op de kieslijst van hun partij gestaan tijdens de gemeenteraadsverkiezingen.

Vught, Cromvoirt, Helvoirt