Maak kennis met onze Helvoirtse kandidaten

Wij zijn er trots op dat Gemeentebelangen breed is vertegenwoordigd binnen een grote diversiteit aan verenigingen, organisaties, instanties en bedrijven in Vught, Cromvoirt én Helvoirt. Zo horen we wat er speelt en leeft, we luisteren en informeren. Ons doel is mensen en organisaties te verbinden. Dat resulteert in een toekomstbestendige gemeente en dat geeft Gemeentebelangen draagvlak.

Met onze Helvoirtse kandidaten Martien Vromans, John Slenter, Mathieu Baudoin, Niels van Iersel, Vincent Streefland, Cristel den Otter, Luke van der Bruggen, Rob van Kuijk, Marty van de Loo en Bregje Peijnenburg hebben we niet alleen een brede en enthousiaste, maar ook veelal jonge vertegenwoordiging voor Helvoirt gevonden. Elk van hen met waardevolle inbreng vanuit het eigen netwerk, verenigingen, talent of (beroepshalve) expertise. Wat iedereen echter gemeenschappelijk deelt, is de lokale focus op het mooie dorp dat behouden moet blijven.

Vught, N65