Iedereen telt mee!

Luisterversie verkiezingsprogramma

Gemeentebelangen vindt het belangrijk dat het verkiezingsprogramma voor alle inwoners beschikbaar is.

Met trots schrijven wij dat Gemeentebelangen in 2014 als eerste Vughtse partij een luisterversie heeft ontwikkeld van het verkiezingsprogramma. In eerste opzet voor de inwoners van Vught die door een visuele aandoening de papieren versie niet konden lezen. Later is gebleken dat vooral ook ouderen de c.d. met het programma graag in hun bezit wilden hebben.

Wethouder Peter Pennings, fractievoorzitter Michel Versteeg en raadslid Jacqueline de Waal doken samen de studio in en hebben voor de derde keer op rij samen het verkiezingsprogramma ingesproken.

Inspreken verkiezingsprogramma

We hopen dat wij wederom vele inwoners een plezier doen met de luisterversie en kunnen rekenen op hun stem op 18 november!

De luisterversie vindt je bovenaan de pagina met ons verkiezingsprogramma.

Met speciale dank aan Ralph van Dongen / NOVO3

Vught, Cromvoirt, Helvoirt, Verkiezingen 2020