Gemeentebelangen kiest lijsttrekker

Tijdens de algemene ledenvergadering op 15 september 2020 hebben de leden van Gemeentebelangen Bregje Peijnenburg - van Gemert unaniem gekozen tot lijsttrekker voor de komende gemeenteraadsverkiezingen op 18 november 2020. Bij deze gelegenheid werd tevens de concept - kandidatenlijst gepresenteerd. Bregje, met roots in Vught, Helvoirt én Cromvoirt is sinds 2018 raadslid voor Gemeentebelangen.

Het Bestuur en de leden van Gemeentebelangen zijn vol vertrouwen dat Bregje de komende raadsperiode haar energie zal aanwenden om Vught, Cromvoirt en Helvoirt nog beter te maken. Bregje is van mening dat enkel een lokale partij voor de volle 100% voor de belangen van de burger kan inzetten. Dit geldt in bijzondere mate voor de transparantie in communicatie tussen inwoners en gemeente, verkeersveiligheid rondom scholen en bereikbaarheid rondom N65 en het spoor.

Vught, Cromvoirt, Helvoirt, Verkiezingen 2020