Wethouder Haaren maakt overstap naar Gemeentebelangen

Deze bestuursperiode is Martien Vromans wethouder voor het CDA in de gemeente Haaren. In zijn functie als wethouder, met de portefeuille financiën, economische zaken, eigendommen, recreatie/toerisme, openbaar beheer, grond- en pachtzaken, klimaatadaptatie en landbouwtransitie, zet hij zich met veel plezier en toewijding in voor de inwoners van gemeente Haaren.

Martien heeft de ambitie om in de toekomst verder te willen in het openbaar bestuur en hij wil zich inzetten om een brug te slaan tussen Helvoirt en Vught. Hij zal daarom na afloop van zijn bestuursperiode in Haaren de overstap maken naar Gemeentebelangen. Martien verwacht zijn persoonlijke ambities verder te kunnen realiseren bij Gemeentebelangen en een belangrijke bijdrage te kunnen leveren aan de integratie van Helvoirt bij de gemeente Vught. Tot dat moment blijft hij zich (met het college) inzetten voor de gemeenschap van Haaren op weg naar de herindeling.

Vught, N65