Jacqueline de Waal

• Woonplaats:

Vught

• Beroep:

Ik werk 32 uur per week in een heel fijne ouderenorganisatie op een dagbehandeling voor mensen met Parkinson en CVA.

• In de raad sinds:

Wie ben ik:

Omdat ik heb mezelf altijd erg maatschappelijk- en sociaal betrokken gevoeld heb en de lokale politiek mij steeds meer ging interesseren, ben ik in 2009 lid geworden van Gemeentebelangen.
Al snel werd ik lid van het bestuur van Gemeentebelangen, waar ik een aantal jaar als secretaris functioneerde.

Drie maal is scheepsrecht, tijdens de laatste gemeenteraadsverkiezingen stond ik voor de 3e maal op de kieslijst. Binnen de fractie is het sociaal domein, met in het bijzonder de ouderenzorg, mensen met een beperking, mantelzorgers en vrijwilligers, mijn aandachtsgebied.

Mijn mensgerichte instelling en toegankelijkheid maken het dat ik dicht bij de Vughtse burgers sta. Ik laat mij graag inspireren door het contact met hen. Mensen horen, begrijpen en helpen waar dat mogelijk is. Op deze manier wil ik graag een bijdrage leveren aan de lokale politiek.

Ik ga mij hard maken voor / mijn speerpunten zijn:

Ik zet mij in voor ouderen, mensen met een beperking en vrijwilligers