Vincent Streefland

• Beroep:

Installateur

Wie ben ik

Mijn naam is Vincent Streefland, 58 jaar en woonachtig in Helvoirt, getrouwd met Alla, Wij hebben 2 dochters en een zoon, Lenneke, Bregje en Paul.

Ik ben ondernemer, eigenaar van VCW Streefland Installatietechniek, Al meer dan 25 jaar een begrip in de omgeving op het gebied van loodgieterswerk, dak en zinkwerk, aanleg van CV-installaties, ketelvervanging, aanleg zwembaden en service en onderhoud. Dit doe ik samen met mijn zoon Paul die op termijn de zaak zal gaan overnemen en onze 3000 klanten kan voorzien van service en dienstverlening.

Ik ga mij hard maken voor / mijn speerpunten zijn:

Ik wil mij gaan inzetten voor de belangen van de Helvoirtse gemeenschap, een luisterend oor zijn voor verenigingen en het bedrijfsleven, een schakel tussen burger en gemeente, een helpende hand bieden voor hen die dreigen vast te lopen. Positief (mee)denken in oplossingen naar ieders tevredenheid. Als oud militair (Unifil 1982 Zuid Libanon) wil i kmij inzetten voor de veteranen in onze gemeente.

Mijn hobby’s / verenigingen:

Mijn hobby’s zijn muziek maken bij de harmonie “Kunst Adelt” in Helvoirt, waarvan ik 43 jaar lid ben en een bestuursfunctie bekleed. Ook speel ik in het grootste Nederlandse podium orkest (Full Stage Collectief), bariton sax. Muziek is een rode draad door mijn leven, waar ik veel energie uit haal.