Ontmoet GB op de activiteitenmarkt Helvoirt Leeft!

Na de herindeling van de gemeente Haaren zal Helvoirt bij de gemeente Vught komen. Dat gebeurt op 1 januari 2021. De voorbereidingen daartoe zijn in volle gang. Als grootste politieke partij in Vught volgen wij deze ontwikkelingen uiteraard nauwgezet én komen wij graag in contact met Helvoirtenaren.

Daarom zijn wij erg blij met de uitnodiging van Plein Helvoirt om op 21 september tijdens ‘Helvoirt Leeft’ en de NK BBQ wedstrijd kennis te mogen maken met de diverse verenigingen die het dorp rijk is. En voor ons is het een mooie gelegenheid om ons voor te stellen aan de inwoners van Helvoirt. Volgend jaar zullen er, als gevolg van de herindeling, nieuwe gemeenteraadsverkiezingen plaatsvinden. Welke politieke smaken heeft Vught te bieden en hoe onderscheiden wij ons van de andere partijen? Gemeentebelangen is een lokale partij waarin diverse landelijke politieke kleuren vertegenwoordigd zijn. Iedereen telt mee! Gemeentebelangen is al jarenlang een stabiele factor in het Vughtse college. Uiteraard staan wij open voor versterking en/of ondersteuning van de fractie door enthousiaste Helvoirtenaren. Op deze wijze heeft ook Helvoirt de mogelijkheid van zich te laten horen en ervoor te zorgen dat de zó kenmerkende eigenschappen van Helvoirt goed vertegenwoordigd blijven. Cromvoirt hoort ook bij de gemeente Vught en in de afgelopen jaren is wel gebleken dat de identiteit en eigenheid van het dorp behouden is gebleven. Dat voorzien wij ook voor Helvoirt.

Wij zien ernaar uit de Helvoirtenaren te ontmoeten op zaterdag 21 september in de Kastanjelaan in Helvoirt!